Ще в початкових класах формується велика група школярів, які не люблять читати, а якщо і читають, то під примусом.
Про це пише Оксана Онищенко в матеріалі для “Дзеркала тижня”.
Третина учасників тестування (32%) не читають ніколи або рідко. Майже кожен п’ятий четвертокласник (19%) не згоден (повністю або частково), що читати важливо, щоб досягти успіху в житті.
“Половині четвертокласників не подобається те, що вони читають у школі, — зазначає оглядач. — Завдання, в яких потрібно було зробити власний висновок щодо прочитаного, записати його і аргументувати, правильно виконало не більше третини школярів, а в окремих випадках — взагалі кілька відсотків”.
За словами авторки, з завданнями моніторингових тестів хто краще, хто гірше впоралися 86% школярів. Це означає, що їхні знання і вміння відповідають вимогам Державного стандарту початкової освіти. А 14% четвертокласників, закінчивши навчання у початковій школі, не вміють навіть на мінімальному рівні шукати інформацію, аналізувати її, доходити висновків.